Hajóbérlés – vitorlázás Görögország: 50%-60% kedvezménnyel

Hajóbérlés vitorlázás Görögország

Speciális kedvezményes hajóink 50%-60% kedvezménnyel bérelhetőek Görögország-szerte kiváló világcég flottatulajdonos partnerünktől.

A görög hajóbérlés kedvezményezi a one-way hajózást, amikor az indulási kikötő és a visszaadási eltérnek.

Athénbe az Aegean Ailrlines járatain olcsón eljuthatunk repülővel és 30-50 eurós kompjegyekkel a görög szigetek között is könnyen megszervezhető a közlekedés.

One-way hajózásban a vitorlás utunk során így végig újat láthatunk és a szél is egy irányból fúj.

Szívesen segítünk személyes hajózási és utazásszervezési tapasztalatainkkal a görögországi vitorlázás megszervezésében.

A hajókra kaució helyett 25 EUR/nap áron kaucióbiztosítás köthető és ehhez semmilyen letétet sem kell hagyni.

A konkrét kedvezményes hajóárakat és a rendelkezésre állást kérdezze le irodánktól.

Gorog vitorlazas kedvezmény

Ajánlatunk a pillanatnyi foglaltság alapján készült és a szabad kapacitás erejéig él.

A szabad hajókért érdeklődjön irodánkban!