Az egész napos budapesti gyakorlat tematikája:
Részletesen:
09:30 – 10:00
Érkezés, regisztráció, kávé.
10:00 – 13:00
10:00 – 10:10 = Bevezető
10:10 – 10:30 = Felkészülés a hajózásra
10:30 – 10:40 = Útvonaltervezés és meteorológiai előrejelzés
10:40 – 11:20 = Viharhajózás
11:20 – 12:00 = Tűz a hajón
12:00 – 13:00 = Tűzoltási gyakorlat
13:00 – 14:00
Ebéd. Ebédet közösen rendelünk az első szünetben (de ha akarsz, hozzál magaddal, meg tudod melegíteni).
14:00 – 18:00
14:00 – 14:30 = Sérülés a hajón: lékesedés és süllyedés, kormánytörés, felborulás, zátonyra futás
14:30 – 14:50 = Árboctörés, árbocrögzítő csomók
14:50 – 15:30 = Árbocrögzítési gyakorlat
15:30 – 15:40 = Szünet
15:40 – 16:20 = Ember a vízben
16:20 – 17:00 = Hajóelhagyás
17:00 – 18:00 = Elsősegély a tengeren: Hidegsokk. Túlélés a vízben. Hypothermia és kezelése. Fulladásos sérült ellátása. Egyéb sérültek ellátása.
18:00 – 18:45
Utazás az uszodába, felkészülés az uszodai gyakorlatra.
19:00 – 21:30
19:00 – 21:30 = Mentőmellény felvétele, ugrás vízbe mentőmellénnyel. Hidegsokk kezelése. Túlélőruha felvétele. Lebegési pozíciók. Vízbeesett kiemelése a vízből. Mentőtutaj kezelése: mentőtutaj vízre bocsájtása, felborult mentőtutaj felállítása, beszállás a mentőtutajba.
Helyszínek:
Ingyenes parkolás a képzés helyszínén (a tréningen és az uszoda előtt is).
Részvételi díj:
49.000 Ft/fő (kb.160 EUR), max.12 férőhely/alkalom.
Legközelebbi gyakorlat:
A képzés elvégzéséről IYT igazolást kapnak: Basic Personal and Boat Safety at Sea (International Crew and Bareboat Skipper képzés részeként).
Manőver tréningjeinkre és hajóvezetői tanfolyamainkra is jelentkezhetnek.
Idén is tele lesz Horvátország, már most foglalt a hajók nagy része. Ha elfogynak, mi alternatívákkal eddig is segítettünk. Foglaljon azért mielőbb!
Tovább olvasomManőver tréning, olcsó gyakorló túrák tavasztól-őszig Split mellől 43 lábas vitorláson. Speciális ajánlatok: angliai árapálytréning, görög túrák, Mallorca-Kanári one-way, Atlanti átkelés 2022-ben! Aki velünk készül fel, biztonsággal és önállóan fog tudni hajózni, és nem csak az Adrián!
Tovább olvasom